ÄLSKAR ER ♥

Tänkte bara jag skulle skriva lite om min känslor för min två favorit killar. Jag älskar verkligen Patrik och Liam överallt annat, dem får mig att le bara jag tänker på dem och så fort Liam ler eller skrattar blir man varm i hela sitt hjärta. Mina känslor för dem går inte att beskriva i ord, dem är enorma och jag hoppas verkligen att vi snart är gifta och inom 2 år få ett litet syskon till Liam. Ni är det bästa som hänt mig och jag vill leva alla mina år med er ♥

                                                             

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



  En bild från julen -06
Här har vi varit tillsammans i ca 6 mån
I maj -07 blev vi gravida med vårt kärleksbarn ♥ Liam ♥

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Ville bara säga att jag är här och snokar, men det visste du ju redan. Kram på er och gott nytt år!

Hälsa gubben att han tar det lugnt annars får han gå till farbror doktorn..................

2008-12-30 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0