Grrrrr..... ARG!!!!

Ja det kan man lugnt säga att jag är, fattar inte varför folk måste skjuta raketer innan nyår!? Och jag fattar inte varför regeringen inte gör mer åt raketer, då dem igentligen är förbjudna om man inte har tillstånd! Fattar inte folk att våra hundar (andra djur) och våra små barn blir rädda! Idag satt jag med en vättskrämd kille som bara grät o grät och det vill jag tillägga att han gråter aldrig annars samt en vättskrämd hund som bara ylade, jag skulle verkligen kunna nacka folk som springer runt och skjuter, och inte sker detta bara på dagtid nej mitt i natten ska dem skjuta..... säger bara en sak JÄVLA IDIOTER!

Så skönt imorgon är patrik med hemma då han förra fredagen började sin pappaledighet, så imorgon blir det till att busa med pappa och inte bara med "tradiga" mamma som alltid är hemma! Imorgon blir det väl ut o gå en massa, men vi måste även städa lite här eftersom på lördag ska vi ha ännu en visning på huset.... hoppas hoppas dem köper det.... håll alla era tummar för oss!

Nej nu ska jag/vi upp i sängen o kolla lite tv/film och "mysa" en massa!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Louise

har inte hört ett dugg, måste sovit hårt inatt så trött som jag var igår :)

2008-12-19 @ 10:55:34
URL: http://daizzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0