Massa.....

saker har hänt i helgen, i lör kl 10,30 hade vi visning på huset igen... ska få svar i mellanddagarna, men tyvärr känns det inte som dem kommer köpa det :(   , men men då bor vi bara kvar vi sitter inte i skiten ju och vi trivs utmärkt ivårt fina hus :) Under tiden vi hade visning körde vi hem en sväng till patriks mamma och hennes man (alltid lika trevligt). Väl hemma igen fick Liam sova sin lilla middagslur och därefter vid 15 körde vi hem till Liams och patriks gudmor och hennes man och som vanligt intog vi en mamsig fika där! Laim fick sin julklapp iförväg av dem med... EN TREHJULING - superfin - tusen tack!

    Tack Kerstin & Tommy           Liam älskade ringklockan :)

Gudmor hade även köpt en pepparkaka med choklad på till liam, han älskar pepparkakor!

   Mums mums           Kladdigt värre med chocklad!

Vi har även bestämt vi ska köpa en ny kamera, den vi har nu tar superfina och klara bilder men tar lite tid innan den tar själva bilden... kommer bild så fort vi handlat den förmodligen efter jul!

Jag har länge funderat på att färga mitt hår och nu har jag äntligen tagit steget jag ska gå från blondin till brunett, imorgon är det planerat att det ska ske... blider kommer :)

På tisdag kommer min mamma hit och då ska vi fixa all julmat tillsammans! Kommer kännas konstigt då detta är vår/min första jul utan min mormor och morfar som var som min/vårt extra mamma och pappa, dem ställde verkligen upp i vått och tort för oss... ÄLSKAR ER ÖVERALLT ♥

Nej nu kom Patrik in efter sin tur med Isa och vi tänkte traska upp i sängen och kolla på film och mysa!

  Mammas älskling!      ♥ Älskar dig överallt annat ♥

Sov gott alla hörs imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Emy

god jul på er!

2008-12-22 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0