Väla för hela slanten!

Japps nu ikväll var jag Patrik o Liam en sväng på väla. Först var jag inne en snabbis på Jysk skulle se om dem hade en söt liten puff att sitta på till Liam men dem var tyvärr slut, så vi tog en sväng inom Max när vi ändå var där o käkade lite! Väl inne på väla gick vi bara till Lindex då jag sett dem fått in superfina kläder.... så det blev en body med matchande byxor o två par strumpor till Liam o jag fick ett par superfina vantar :)

  Dessa kläder fick Liam idag... sååå söta!

Nu sover Liam o Patrik e ute o går en sväng med Isa!

Har haft så mycket att göra varje dag/vecka så vi har helt enkelt inte hunnit ta vårt planerade julkort på liam, men ska försöka hinna med det imorgon då vi förhoppningsvis inte ska någonstanns!

Tack o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att du ska blogga lite. Dock inte alltid man har tid å skriva när man har dem små busfröna ;)

2008-12-16 @ 20:49:12
URL: http://emmaoamanda.blogg.se/
Postat av: Liams mamma

Åhh vad kul du tycker det, vi får se vad det blir av den jag e inte så bra på att skriva :)

2008-12-17 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0