Ett tag sen....

jag skrev nu, men som jag sagt innan så känner jag inte jag hinner med!

Iallafall så har det inte hänt så mycket denna veckan, varit ute och gått en massa och grillat lite, även hunnit inom barngarderoben och köpt en mössa till Liam. 110kr för en mössa när man kan köpa ett par jeans där för 100kr... sjukt, jaja men han blev supersöt iden :)

Igår var vi på babysim, men vi känner att Liam är för duktig för att gå där nu, men nästa fredag är sista gången. Igår var han i bassängen i 1 timme, så han var helt slut! På kvällen blev det lite pizza!

Idag har Patrik varit på tippen nu på morgonen och slängt en massa, jag har kollat lite runder efter ett nytt soffbord, och så fort Liam vaknar ska vi kanske åka in till byggmax och köpa lite plankor och göra om vårt staket med!

Hoppas ni får en skön helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du hittar ett soffbord som du gillar.. vi har varit på jakt efter ett hur länge som helst ;)

2009-04-19 @ 09:12:38
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Visst va dom snygga! Blev så glad när jag hittade dom :) Nä, soffbord e ju tyvärr en dyr historia! Hoppas att det på Blocket blir bra!

2009-04-19 @ 20:36:56
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0