PÅSKEN ÖVER!

I går vaknade Liam kl. 7 så Patrik och han gick upp medans jag låg kvar och drog mig tills kl. var 8,30, när jag kom ner var dem påklädda och skulle gå till CG med Isa och handla lite frukost, så jag fick lite tid vid tv:n för mig själv! Sen blev det lite frulle och bus innan Liams sov middag! Vid 13- tiden kom Sven förbi på lite fika, därefter klädde vi på oss och tog cyklarna och begav oss på en liten runda ner till hamnen och därefter cyklade vi hem till Liams farmor och "farfar", väl där fick Liam lite påskpresenter, sen blev det lite bus och fika :) Tusen tack för dem fina sakerna! När kl. närmade sig 17 begav vi oss hemmåt igen, men cyklade inom CG för lite handling till grillningen :) Väl hemma fick Liam sin gröt sen blev det sängen för hans del och Patrik och jag började på maten, ibland är det skönt att få äta lite ifred!

 Liam käkar kaka :)   Mmm så gott!    En tur med nya "kärran" :)                 Lite plaskande i fågelbadet!                                                                                                3/4 jeans   "Kärran"

Denna påsken fick Liam ganska många påskägg :)

I dag vaknade Liam även kl. 7 så det blev till att gå upp, Liam fick sin gröt och vi busade lite, några timmar senare fixade jag lite lunch till oss blev pannkakor med glass... mums! Därefter körde Patrik och tränade och Liam och jag var hemma och busade, jag försökte få honom till attt gå själv och helt plötsligt gick han några steg själv :) På eftermiddagen åkte vi in till Väla, blev lite shopping till mig och Liam :)

 Liam fick ett mörkblått champion träningsställ!

 Inte exakt denna men ser nästan ut så! Mörkblå tunika.

  Turkost & svart linne!

Blir nog att jag kommer beställa mer, eftersom mina stl. fanns inte i butiken!

Patrik köpte även en cykelkorg till min cykel idag :)

När vi kom hem visade jag patrik hur bra Liam går själv, och han tog hela 7 steg själv :)

Nej nu ska jag hänga tvätten sen blir det upp i sängen för lite tv och mys!

Hoppas ni med haft en lika bra påsk som vi haft!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder! Kul att han börjat ta några steg nu.. det är bra nu när han ska börja på dagis :)

2009-04-14 @ 20:44:20
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0