VÅR, SOL & GRILLNING :)

Igårkväll grillade vi korv, Liam tyckte det var super kul, sen år vi ute i vårt uterum! Idag ska vi grilla hamburgare :)

Tog lite tid för solen att titta fram idag, men nu skiner den så underbart! Liam sover som dem andra dagarna i ca 3-3,5 timme och jag är inte så van vid det, så nu sitter jag bara och väntar på att han ska vakna!

Slänger in lite bilder från igår!

 Liam sitter i sin stol o kollar pappa när han grillar!  

 Även Isa är med ute  Mamma busar genom glasdörrarna :)

 Pappa eldar upp hela grillen!  Nu e korvarna snart färdiga!

Efter vi ätit gick jag upp och badade Liam, medans Patrik dammsög uppe och nere!

 Liam i soffan efter badet  Leker med Isas leksak

Igår kom jag aldrig ut på min runda eftersom jag hade fått en stor vattenblåsa på min häl efter skorna, men ska försöka komma ut en sväng så fort Patrik kommer hem ( om jag kan ha på mig skorna)!

Den 6 juni ska vi kanske åka till Tosselilla... skriver mer om det sen när jag vet mer :)

Imorgon ska vi med Liam till Läkaren, hoppas hoppas det går bra!

Ha en fortsatt bra dag i vår solen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va gott det ser ut med grillad korv! Hoppas att hamburgarna blev lika bra! Ååå Tosselilla lät ju jättekul :)

2009-04-01 @ 21:36:32
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0