Shopping sugen...

som vanligt är jag, funderar på att köra in en sväng till Väla imorgon efter jag lämnat Liam på dagis :)

Idag har jag iallafall varit och hämtat ut MeandI kläderna och superfina va dem, sååå glad :)

Jag är mindre glad för att min handledare på af har bytat dag, den tiden vi hade på torsdag har varit bestämd i ca 2 mån nu och så ringer han idag och säger han inte kan och att jag får en ny tid på fredag ja jippi (NOT) då har jag ju Liam visst jag har rätt och ha honom på dagis, men varför ska han vara på dagis i typ 30min-1timme, nej jag får fixa det på något sätt! Sen ska jag på anställningsintervju på torsdag med, men jag hoppas verkligen inte jag får det!

Var precis på dagis och hämtade Liam för dem ringer typ 2/3 dagar och säger han inte kan sova så jag måste hämta hem honom 1,5-2 timmar tidigare, idag ringde dem redan 12,20 och dem har ätit klart vid 12,00-12,15, så känns som dem knappt försökte idag, men beror väl på att dem har massa inskolningar nu, men det skiter jag totalt i för dem får betalt för att han hand om honom med, blir så jävla arg, vi betalar ändå högsta priset för att ha honom där i 3 dagar, 1260kr, tur jag inte hade saker inplanerade idag! Sen pratade jag med dem om att jag kanske börjar jobba snart hur gör ni då?.... ja men det fixar sig då, ja men varför fixar det sig inte nu då, nej lata e dem!

Tänkte lagt in en massa bilder men blev så jäkla arg då jag fick mitt i allt hämta hem honom så det får bli en annan gång!
Jag har nog kommit på varför jag har så ont i min rygg med (tror det beror på mina fötter, har ju fel på dem) så jag måste ringa en läkare så jag får kollat upp både fötter och rygg, sen har jag ju fått UVI igen så det måste med fixas :(

Kram på er där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0