090209

Dagen idag har varit ganska så tråkig, inte alls som jag planerade den! Patrik fick jobba natt så han kom hem redan vid 11,30, så då gjorde jag pannkakor till oss, sen gick han och Liam och la sig och jag kollade lite på damernas störtlopp, men somnade i soffan och vaknade av att Patrik kom ner vid 15,30 med Liam i famnen :) Annars har vi bara hunnit med att handla idag!

Idag har jag fått se Liam krypa vanligt några gånger har ju lyckats missa det varje gång innan när Patrik sagt till mig.

Natten med Liam gick så där, han vaknade när patrik åkte till jobbet vid 3,30, då fick han lite mat och ny blöja, sen vaknade han igen vid 8 och då gick vi upp! Så vi går nog tillbaks till vår vanliga rutin idag... Liam sover sen kl 18,30 så blir nog till att väcka honom o ge honom mat och ny blöja vid 21-22.

Igår slog jag ännu en gång rekord i besök på min blogg... så jäkla kul :)

Nej det var nog allt jag hade att berätta idag.... en ganska så tråkig dag, men men sånna har vi väl alla :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0