Åhhh vilken underbar...

dag vi haft än så länge och bättre lär den väl bli :)

Vi fick shoppat en massa på Väla både till Liam och till mig :) Bilder kommer ikväll eller imorgon!

Babysimmet gick superbra och Liam simmar som aldrig förr, väldigt bra grupp med :) Gudmor kom och kollade en sväng och hon hade med sig en present till Liam... kommer bilder!

Nu sover Liam middag och Patrik är i sporthallen igen och tränar, jag tänkte fixa lite här hemma, sen ikväll kommer Tina och Börje på lite fika, bus och Wii spel, vi köpte ett nytt spel idag som vi tänkte prova!

Idag är det förutom Liams 1-årsdag även fredagen den 13:de, men än så länge har dagen varit sjukt bra och vi får hoppas den bara blir bättre :)

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för kommentaren i min blogg och grattis till Liam på ettårsdagen! Jag syr gärna hoodie och byxor på beställning. Eftersom storlek 86/92 är ganska stort skulle ett set med hoodie och byxor i valfria färger kosta 450 kr plus frakt. Om du är intresserad är det bara att skicka ett mail!



Hälsningar Jenny

[email protected]

2009-02-13 @ 15:16:38
URL: http://krimskramsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0