Alla ♥ dag

Idag gick vi upp vid 8, städade lite, blev klara och klädde på oss sen gick vi uppom "Bogrens" för att kolla om dem hade några HD från igår, men tyvärr vara dem slut, därefter blev det inom ICA för att köpa bröd sen fortsatte vi hem till Tina och Börje och där blev det lite frulle och en massa bus :) Väl hemma igen (efter ca 2timmar promenad) var vi alla 4 helt slut så Liam somnade i sin säng och vi andra la oss i soffan och slappade. Ikväll har Tina och Börje varit här och ätit pizza och spelat lite Wii (bowling)!

Imorgon fyller jag 30år och vi ska även ha Liams 1 års kalas, så det blir till att fixa och dona imorgon innan alla kommer :)

Nej nu e jag helt slut så vi ska upp i sängen och kolla film och mysa!

Hoppas alla haft en underbar Alla ♥ Dag, har jag haft iallafall, har ju varit med mina två älsklingspojkar hela dagen :)





♥ Älskar er för alltid ♥

Natti natti!


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort !

2009-02-14 @ 21:32:37
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: Liams mamma

Tack tack :)

2009-02-15 @ 10:28:39
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0