Ändrade planer X 2

Idag var det meningen att Tina, Liam och jag skulle gå ut till Lerberget och hälsa på Kerstin, men eftersom det kommit så mycket snö så ändrade vi så dem kommer hit istället.... lättare så då Patrik har bilen idag!

Med posten idag låg en postavi som vi ska hämta ut på ICA och det är från det stället där Patrik beställde min Wii Fit bräda, hmmm konstigt i förrgår hade dem inga, men nu verkar det som vi kanske får en ändå!?! Får väl se senare idag när vi hämtar ut paketet..... eller så har dem skickat något annat till oss :p

Liam sover nu så jag tänkte slänga ihop en sockerkaka lite snabbt så jag har lite och bjuda på när dem kommer :)

Skriver kanske lite mer ikväll.... innan vi ska ha vår myskväll :)

Ha en bra blöt/snöig dag idag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna att det e brädan!

2009-02-05 @ 15:33:19
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0