Babysim

Ja idag var det dags att gå på babysim igen.... vi gjorde inte så mycket så jag hoppas det blir bättre till nästa gång annars ska jag säga till dem! Annars var det kul för Liam älskar att vara i vattnet och det är superskönt att vara där när vattnet är ca 38 grader :)

När Liam sovit sin middag åkte vi in till hbg, Patrik släppte av mig och Liam på Väla, sen körde han till ByggMax för att inhandla en sak. Inne på Väla var där sjukt mycket människor så Liam och jag gick in en snabbis på PO.P och på Lindex, sen ringde jag Patrik så han hämtade oss... var bara jobbigt att gå där idag, så jag åker kanske in en sväng i veckan istället, tänkte ju kolla på kanske något smycke till mig med :) Innan vi körde hem körde vi inom Ica Maxi och handlade lite till kalaset nästa söndag, blev även lite kakor eftersom vi körde hemom Patriks mamma och hennes man, så blev lite fika och bus där!

Ikväll är jag helt slut för kunde inte somna igår när vi släckte lampan vid 22,30, utan jag låg vaken och vände och vred mig tills kl var ett, sen vaknade ju Liam kl fyra och sen skulle vi upp vid sju, så det blev inte mycket sömn för mig :(

Igår när vi kom hem från Barngarderoben ångrade jag mig att jag inte köpt ett par strumpor till Laim så får nog bli till att gå dit en sväng i veckan med!

Imorgon har vi planerat att vi ska röjja lite i källaren... så vi får se hur det blir med det!?! Ska även försöka hinna med att skicka in Laims bild till HD är det tänkt, får se om det inte är försent.

Vet det är lördag, men nu är jag helt slut så vi ska faktiskt ta och gå upp i sängen och kolla lite på film!

 

 

Ha en trevlig kväll... nu blir det sängen nästa :)

Ciao ciao!



                                                                                                                                                                                                            


























 





 

Kommentarer
Postat av: Anna

Senast klockan 15 två vardagar innan bilden ska in i tidningen tror jag att det var! Jag var ju där å satte in en bild på Elias ;)

2009-02-07 @ 21:58:32
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, i eftermiddag blir det kyrkan! Ni då?

2009-02-08 @ 13:54:31
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Okej.. jag tycker att det ska bli superkul.. Hoppas att det kommer en massa "ungar" :) Tack så mycket!

2009-02-08 @ 14:08:40
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0