Besök och massa annat :)

Dagen idag blev inte så tråkig som jag först trodde! När jag satt och skrev bloggen innan idag så knackade det på dörren... och vem stod utanför om inte farmor och Isabelle :)  Isabelle är Börjes (Tinas man) sons dotter och hon är 2 mån och 4 dagar äldre än Liam, dem skulle bara lämna av några saker till mig, men jag tyckte gott dem kunde komma in och leka lite. Mitt i allt kom Patrik med hem och vi lekte och busade en stund... så kul :)


Liam och Isabelle leker så sött :)


Söta Isabell lite blyg

Idag kom även Höganäs lokaldel och mamma hade skickat in bild på mig och Liam :)


Svårt och få en bra bild från tidningen

Nu är det mesta till Kalaset på söndag fixat, duk, servetter, serpentiner, balonger och tårtor... ska bara fixa en skylt och hänga på grinden med :)



Patrik kommer hem redan kl 15 idag och imorgon är han ledig vid middag så vi ska gå till Gläntan och busa lite hade vi tänkt!!!

Nej nu ska jag gå och göra en stor skål sallad till mig... mums :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Min förra kommentar funka inte så jag provar igen! Fåtöljen fick han i julklapp men den e köpt på Bolagret.. Målet är Gläntan iaf.. Ja, dessa skåp och lådor.. jag blir såå trött! Förresten, fin bild :)

2009-02-11 @ 20:18:21
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0