??????????

Jaha min dag idag blev inte heller som jag tänkt mig då vi fått in ett snöoväder... mindre kul :(  Vid denna tiden idag hade jag ju tänkt befinna mig på Väla med Liam och träffa mormor, men både mormor och Patrik tyckte det var onödigt att ge sig ut på vägen för att bara shoppa en massa, klart jag håller med dem, men jag har så jä... tråkigt idag :(((

Sen har jag under en längre tid funderat på att börja sy kläder till Liam... för så fort man vill ha något är det slut och det hade varit kul och ha kläder som ingen annan har :)  Nu ska jag bara försöka ta mig till en affär och köpa lite tyg! Har ni förslag på lite tygaffärer så kom gärna med det!

Skriver mer sen för nu fick vi besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0