Förlåt Patrik!

Igår kväll hade Patrik glömt sin mobil här nere så han fick låna min, men imorse när den skulle ringt ringde den inte (jag som ställt den) så istället för att vakna kl. 4,55 så vaknade Patrik kl. 6,25, jag skäms, men jag gjorde det inte med mening, jag trodde den var stäld och jag är säker på det, men ändå ringde den inte... FÖRLÅT!

Idag ska vi med Liam till bvc kl 13 och väga och mäta samt han ska få sin 1års vaccination, ska bli så kul och se hur mycket han väger och hur lång han är, är ju 2 månader sen vi var där sist nu. Han har vuxit jätte mycket, vi måste snart gå över helt på stl. 92 i bodysar!

Annars händer nog inte så mycket idag heller, jag funderar på att kanske åka till Väla imorgon, men vi får se!



Sötnos!

Hörs senare!






Kommentarer
Postat av: josefine

Hej vilken söt liten du har =)Ny tävling i min blogg =) var gärna med kram //goooa

2009-02-17 @ 11:12:55
URL: http://goooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0