HIPP HIPP .....

HURRA FÖR VÅRAN LILLA LIAM IDAG!!! Grattis grattis älskling på din 1-årsdag. Åhhh det är sjukt att 19,38 ikväll är det precis ett år sen jag låg där inne och dem plockade ut dig ur min mage :) Du är det bästa som hänt oss och vi ÄLSKAR dig oändligt mycket ♥

Jag försökt skriva blogg igår men det gick inte, kom inte in på min sida, så tänkte bara snabbt berätta vad som hände igår. Patrik kom hem vid 11,30 eftersom vi hade planerat att gå till gläntan en stund, väl där var där inte så mycket barn vilket var ganska skönt för alla dem andra gångerna jag varit där har där varit sjukt mycket folk, vi var där i ca 1 timme sen ville Patrik gå, han tyckte inte alls det var kul och ville bara gå. På väg hem gick vi inom City Gross och handlade lite, väl hemma igen var Liam helt slut då han endast sovit ca 40min, så när kl var ca 16,30 så fick vi gå och lägga honom för natten. Men vår stora kille sov ända till 8 ändå :)

Nu ska vi klä oss och åka en sväng in till hbg och väla och en massa andra ställen, sen kl 13,10 ska vi börja vårt nya babysim då vi ej trivdes med det andra vi började på i lördags!

Skriver kanske mer sen nu ska vi bli klara :)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS till Liam på 1årsdagen!!

2009-02-13 @ 08:38:13
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis Grattis!! Ha en skön dag!

2009-02-13 @ 09:59:20
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0