Lör, sön & mån!

Tänkte börja berätta om lördags kväll! Kl. 18 kom Peter och Marie hit, först satt vi och snackade en massa och åt lite tilltugg och det blev även lite vin, öl och cider! När kl. var ca 20 så började vi spela Wii, det blev bowling, skidor, carneval och massa annat... gissa vem som vann bowlingen överlägset :) Vi av slutade kvällen vid 23,30, ganska lagom då man har en liten att tänka på dagen efter! Tusen tack för en underbart trevlig kväll, det får vi göra om :)

Igår gjorde vi inte så mycket, vid 10 åkte vi till City Gross och handlade lite och på eftermiddagen/kvällen tvättade vi en massa, annars var vi bara hemma och busade en massa!

Idag har jag försökt få tag på vårdcentralen sen kl. 8,20, men fortfarande har dem inte ringt upp, så nu skiter jag i det orkar verkligen inte, men skulle verkligen behöva träffa en läkare då jag har utslag på hela min kropp som kliar något så in i norden :(

Snart kommer min mamma och besöker oss och hon har med sig min lilla vovve... TIGER :)

Nej det får vara allt för nu... det bara kliar här!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hittade en sida med en massa gratis bakgrundsbilder.. måste liva upp bloggen lite ;)

2009-02-23 @ 15:28:23
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0