Massa lek och gäster :)

Igår kväll åt och drack Patrik och jag lite gott när Liam lagt sig, sen spelade vi bowling på Wii:et.... supertrevligt hade vi och jag vann over Patrik :P

Idag gick vi upp vid 8 och åt lite frukost, sen tog vi på oss och gick ut och åkte pulka i snön. Vi tänkte det är bäst att gå ut tidigt eftersom vi visste det skulle bli + grader senare! Liam älskade att åka pulka, han skrattade jätte högt när han åkte ner!



 

Ikväll vid 18 tiden kommer Peter och hans fru Marie, vi tänkte ta lite gott att dricka och äta, sen blir det väl även lite Wii spelande, ska bli jättre trevligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli klar!

Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt det ser ut i backen! Wii går alltid hem när man har gäster ;)

2009-02-21 @ 17:07:40
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, visst var den fin! Jag älskar färgen :)

2009-02-21 @ 21:53:32
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0