Massa roliga saker :)

Igår åkte jag och Liam till väla på eftermiddagen när Liam sovit sin middag! Fick handlat ganska mycket, Liam fick 4 bodys, 1 tröja samt en mössa, jag fick med tag på lite saker. 1 längre tröja samt ett par jeansleggings, måste bara säga att jag älskar dem... så otroligt sköna :)

    Jeansen Liam fick av farmor!

På kvällen blev det hem till farmor på kalas... supertrevligt! Liam fick även leka lite med Isabelle.

Idag kom Patrik hem vid middag och han ville in till Väla för han skulle köpa en sak, men han ville inte berätta vad, så vi åkte. Gissa vad han köpte!?! Jag fick ett presentkort hos smyckebutiken LYCKA på 1000kr att handla ett smycket till mig för att jag hade fyllt 30år... gissa om jag blev glad! Puss älskling, du är bäst!

Blev ett lite snabbt inlägg då jag är helt slut idag!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow vilken present! Vad blir det då för smycke?? Jag älskar butiken Lyxxa.. dom e såå hjälpsamma å trevliga! :)

2009-02-25 @ 20:21:49
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0