Sovmorgon :)

Åhhh Liam och jag låg och sov så gott när Patrik ringde och väckte oss kl. 10,15. Det är så konstigt för så fort Patrik är hemma och är ledig sover inte Liam lika länge som när bara han och jag är hemma, precis som han känner att pappa är hemma då ska vi upp och hoppa tidigt, eller nja tidigt och tidigt brukar bli vid 8-9 tiden!

Nej nu ska vi snart klä på oss Liam och jag och åka till Väla, jag vet ännu inte om mamma ska med, men det visar sig väl när vi kommer till Väla.

Nej nu kom Patrik hem så jag ska gå upp och bli klar!

Ha en bra dag så hörs vi kanske senare... KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med.. sova länge med mamma går bra men när pappa e hemma ska det busas tidigt ;)

2009-02-02 @ 20:01:36
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0