Titta titta det snöar!

Idag är det en mycket bättre dag än igår kände mig lite tradig igår, kände inte för att göra något alls! Känns så skönt med känns som jag har fått lite upprättelse idag, ingen som förstår det där men jag gör :):):) och jag är så glad!!

Tittar man ut nu så SNÖAR det, hur tradigt är inte det då???

Jag missade ju att skriva igår attt Liam kan säga " hej hej" med och så vinkar han så sött!

Kan man bli mer arg, jag kommer nog inte att få min Wii Fit bräda nu ändå för dem vet inte när dem ska få in dem igen :(...... hur kan man då ta emot beställningar???

Patrik och jag har även pratat om att bygga plank och nytt staket till våren/sommaren, vi tänkte gjort det förra sommaren, men eftersom vi inte trodde vi skulle bo kvar här så gjorde vi inte det. Känns bra och få lite insynsskyddat samt vårt nuvarande staket ser inte så kul ut!

Idag händer nog inte så mycket... Patrik ska bada Liam när han kommer hem och jag ska åka och handla, annars blir nog dagen väldigt lugn.

Imorgon ska jag kanske gå med Tina (Liams farmor) hem till Kerstin (Liams gudmor)! Sen på kvällen har Patrik och jag bestämt vi ska ha en lite myskväll, vi ska fixa maten så vi äter när Liam lagt sig istället så vi får lite mystid för oss själva ♥



Oj vad svårt det har börjat bli att ta bra kort på Liam, kan är ju aldrig still :)

Nej nu ska jag gå och läga Liam så han får sova sin middag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Guud va störigt med brädan.. hoppas att ni får tag i en ändå!

2009-02-04 @ 14:34:21
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Liams mamma

Ja det hoppas jag med... var ju min 30års present :(

2009-02-04 @ 14:55:39
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett tips är tradera sök på wii fit där e helt nya som går för runt 800-900 kr

2009-02-04 @ 16:55:07
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: Liams mamma

Ja vi har kollat där men där finns bara beg i nyskick för ca 900-1000kr!! Tack annars för tipset!

2009-02-04 @ 18:03:47
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0