090119

Idag har Liam och jag varit och fikat med Nilla på Kakboden, blev varm toast och en hallonpaj med vaniljsås till efterrätt... smarrigt :) Vi satt ganska länge och tjatade därefter gick vi en lång runda genom hela Höganäs, super trevligt!

Patrik och jag har även diskuterat att vi ska inte längre ska sälja huset, utan vi bor kvar, av olika anledningar. Så nu är det borttaget från hemnet.se!

Liam har precis somnat och Patrik är ute med Isa, jag håller på och gör färdigt vår middag - köttgryta - tar ju sin tid att göra :)

Jag kommer förmodligen att ringa läkaren imorgon då min rygg bara blir värre och värre, så vi får se vad som händer.

Nej nu ska jag skala morötte och potatis så vi får någon middag idag.

Ciao ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0