Bad time :)

Idag gick vi upp vid 9,30 och käkade frulle därefter blev vi klara körde och hämtade ut pengar, tankade bilen sen bar det av till badhuset. Dem öppnade idag kl 13 så vi var ute i god tid när vi redan var där 12,45! Eftersom Patrik är stammis på gymmet så kom vin in gratis :) super... så här på slutet av månaden har man ju inte allt för gott med kulor! det var ju ett par månader sen Liam badade nu så han blev glad när vi väl kom i vattnet och han fick plaska runder, men den 7 februari börjar babysimmet igen.

Min rygg är fortfarande inte bra så blir nog till att jag får ta mig till läkaren :(

Eftersom det ej blev några bilder idag från badhuset slänger jag in några från babysimmet.

                                                     

                                                                              Bilder från sep & okt -08

Nej nu ska jag kolla det sista på handbollen.... ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0