Bästa som finns Liam :)

Kan ni förstå..... igår la vi Liam redan vid 18 för han var trött då han endast sovit 1timme på dagen, han sov ända till 8 imorse då jag tog upp honom han fick mat och ny blöja därefter la jag honom i sängen igen, men trodde aldrig han skulle somna, men ack så fel jag hade :) Jag vaknad 9,30 och då sov han fortfarande så jag gick ner o satte mig vid datan och vid 10 började jag höra att han vaknade så smått! Detta är nog första gången jag vaknat innan honom och kan ni tänka er jag fick sitta sj i ca 30min vid datan utan att han skulle pilla på tangentbordet :) Han är verkligen den bästa lilla kille man kan ha. Puss på dig älskling mamma och pappa och alla andra älskar dig så mycket ♥


         

♥ Liam den 080728 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0