:)

Jag måste bara säga att jag är världens lyckligaste mamma och sambo, jag har en underbar man som älskar mig och vi har tillsammans världens finaste lilla kille man kan få :) :) :) LYCKLIG

Liam och jag har varit ute och gått i över en timme idag i det fina vädret, så skönt när solen tittar fram, man blir mycket gladare och piggare. Liam somnade nästan i vagnen när vi gick hem, han var så trött!

Jag hade tänkt åkt till Väla idag eftersom jag hittat på deras hemsida en pyjamas och ett par turkosa byxor som jag så gärna vill köpa till Liam, men så har Patrik bilen idag, mindre kul :( , men han sa att han kommer sluta tidigare imorgon eftersom dem ska ha utbildning så vi kommer åka alla 3 imorgon istället.... ett tag sen jag shoppade nu ju så man börjar få abstinens :p



Jag ringde aldrig till läkaren imorse eftersom jag tyckte det var jobbigt att Patrik skulle ta ledigt och passa Liam, så kommer försöka få en tid på fredag då Patrik ändå är hemma och är pappaledig. På fredag ska jag även till tandläkaren för undersökning.

Jag är så glad över att vi äntligen har bestämt oss för att bo kvar här så man kan fixa lite i huset och få det lite hemtrevligt :)


Det får vara allt för nu... tjingeling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0