HUR ÄR FOLK FUNTADE???

Ja den frågan ställer jag. HUR ÄR FOLK FUNTADE? Jag förstår inte hur man kan skriva en masa skit om andra på sina bloggar och speciellt inte skriva skit om sin familj! Att man kan vara så elak och skriva sånna hemska saker om folk som hela världen kan läsa det förstår jag verkligen inte. Jag kommer aldrig att skriva skit om folk som jag avskyr på min blogg för har jag något och säga dem gör jag det direkt till dem istället, jag är inte så feg att jag sitter och skriver en massa skit och lögner om andra på min blogg!

SÄGER BARA EN SAK TILL ER SOM GÖR DET OCH KÄNNER ER TRÄFFADE!!!

VÄX UPP FÖR F_N!!!


Nej nu ska jag ge Liam sin gröt och sen ska jag vila hela dagen lång för jag har feber och en massa annat skit :(

Ha en bra dag, själv är jag dålig och jä... förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0