Knappt 1mån kvar...

tills Liam fyller 1år och jag blir 30år, jag vill helst av allt få pengar till att tatuera mig! Jag har sedan Liam föddes tänkt skriva in hans namn på min hörga underarm, det är bara såååå snyggt tycker jag, så får jag inte ihop pengar till det när jag blir 30 så tar jag mina sparpengar och gör det för jag bara måste göra det och nu har jag väntat i snart 1år på att  göra det så tycker det är dags nu!!!

Idag var Liam hos tandsköterskan och det gick riktigt bra, hon tyckte vi skötte hans tänder superbra så vi skulle bara fortsätta som vi gjort hittills :)  Liam fick en tandborste och tandkräm med sig hem så nu ska vi börja borsta med lite tandkräm är det tänkt, ska bli kul och se vad han tycker om det!

Nje nu kommer snart patrik hem så då ska jag börja på middagen.

* Kram kram *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0