Tandläkaren = Pengar.... Usch!!!

Japp så har man varit hos tandläkaren igen :(... hatar och lägga pengar på tänderna och min kropp ( tandläkaren & läkaren ), hur surt känns det inte och veta att jag kommer lägga ca 6000kr på mina tänder nu, men men lite får jag skylla mig själv då jag slarvat med att gå till tandläkaren under hela min graviditet fast man ska gå dit oftare när man är gravid för tänderna är mer ömtåliga då. Men jag har skjutit på det nu så då får man ta smällen! Nu är det slut på allt läskdrickande med även light för mina tänder blir fördärvade av kolsyran :( Men ännu ett steg i rätt riktning då jag vill bli av med några kg.

Patrik är och tränar och Liam sover middag, när Patrik kommer hem ska vi åka till hbg och betala våra däck som vi köpte förra året.... samma sak där hur kul är det att lägga massa tusenlappar på däck till bilen ?!? Därefter blir det till att åka och handla mat!

Nej nu kom Patrik hem så vi ska bli klara till att åka!

Ha en underbar dag i det kalla vädret... brrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0