Ute och gått

i ca 1,5 timme nu på förmiddagen har Liam och jag gjort, vi gick ner till sporthallen och mötte Patrik, han skulle köra till jobbet igen och duscha sen kom han hem för jag hade bett honom ta lite kompledigt idag för min rygg bli bara värre och värre vet snart inte vad jag ska göra. Kan knappt lyfta Liam längre :( Vilket underbart väder vi har fått idag, solen skiner och det är ganska varmt, tror nog vi får gå en sväng senare alla tre!!!

Så här ser det ut på vårt golv varje dag :)



Idag är det precis en mån tills jag fyller 30år :(


Kommentarer
Postat av: Angelica F

Vilka fina blå ögon Liam har....ojoj. Hoppas att du blir bättre i din rygg!! Hade så bra! angelica

2009-01-15 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0