Världens underbaraste man = Patrik

Jag måste säga att jag har världens underbaraste man som kommer hem från jobb idag och hjälper mig med att ta hand om Liam då jag har fått influensan, ont i hela kroppen och i huvudet, feber 39,2 ikväll och en jäkla förkyldning. Min kropp darrar och jag mår verkligen skit! Patrik tog med sig Liam och åkte först till ängenholm och betalade våra däck sen fortsatte dem till hbg för att köpa min 30-års present men han var inne i 6-7 butiker men den var slut överallt, även hos återförsäljaren :( Så fort dem åkte la jag mig i sängen med två täcken över mig men jag frös ändå och somna kunde jag inte har knappt sovit något natten som gick heller... lite får man gnälla! Väl hemma beställde Patrik min present genom nätet istället, så nu vet jag vad jag ska få... ett Wii Fit samt ett spel till den... tack älskling, ännu en sak som jag kan använda för min viktnedgång... superglad är jag :)

Måste även berätta att jag hade besöksrekord igår på min sida, superkul att så många vill läsa min blogg, men tycker ni ska kommentera mera ;)

Nej det får vara allt för idag orkar inte sitta här mer ska ta och lägga mig på soffan!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anna

Slänger in en kommentar! Wii fit e toppen! :) Jag har åsså massa besökare men det e ju lite det som e tjusningen att inte veta ;) Krya på dig!

2009-01-26 @ 21:38:38
Postat av: Angelica F

Du får krya på dig!

2009-01-27 @ 11:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0