1 ÅRSDAGEN!

I går vart det ett år sen min morfar gick bort och i december är det 3 år sen min mormor gick bort kan inte fatta att tiden går så fort! Jobbigt är det eftersom min mormor och morfar var som en extra mamma och pappa för mig och mina systrar! Jag älskar dem så oerhört mycket och saknaden är enorm. Tyvärr fick mormor aldrig träffa Liam men morfar hann göra det och han tycket alltid det var lika kul när vi kom. Precis som mormor gick morfar bort exakt en vecka efter sin 85 års dag och mormor en vecka efter sin 75års dag, känns konstigt men det är precis som dem kände att dem fick träffa alla dem ville när dem fylde år!

SAKNADEN OCH KÄRLEKEN ÄR ENORM!

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknaden försvinner aldrig...

2009-07-06 @ 06:27:10
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0