Busfabriken idag igen :)

Idag åkte vi in till Busfabriken igen, så tråkigt väder ute (bättre nu) så vad ska man hitta på !

Nu sover Liam och P, jag funderar på att åka in en sväng till Väla, måste lämna tillbaks mina två par skor, sen måste jag köpa ett par gummistävlar till mig, blir så våt om fötterna när jag går och lämnar Liam på dagis!

Idag åkte min mamma ner till Beddinge, ska hyra en stuga där, tror det var 2 veckor   *avis*! Får se om man kan åka ner där och besöka henne, man kan även sova över för där är plats till 6 personer och där finns även barnsäng!

Tjena moss Cool

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag skulle oxå behövt ett par stövlar, och gärna ett regnställ oxå! =/ lika bra att förbereda sig på det värsta nu i sommar! hahaha...



låter kul med busfabriken! är det dyrt?



kram kram



...föresten, din blogg va låst häromdagen! =( why?

2009-06-14 @ 07:35:19
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

Ryggsäcken har vi samlat streckkoder till och stövlna e faktiskt mina.. Jag köpte dom på Axel Larssons Skor för många år sen, men dom kom väl till pass i fredags ;)

2009-06-14 @ 17:37:52
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Nä, det är Mer-koder som man ska samla.. Vi har samlat ihopa till en till så den dyker nog snart upp! Men man kan samla fram till augusti så du har tid på dig ;) Hoppas att du hittar ett par stövlar!

2009-06-14 @ 20:46:36
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0