Ojojoj!!!

Verkligen inte tid till bloggen längre, tänkte bara skriva lite kortfattat vad som hänt den sista tiden!

Varit på Väla ett par gånger, fkat med gudmor Kerstin på nya "kakis", badat massor i poolen, vart på Tosselilla, haft vising på huset, varit i hembygdsparken och Liam har även tagit sitt första dopp i havet :)Har gjort massa annat men kommer inte ihåg allt! Här kommer lite bilder :) håll till godo!

Shoppat lite kläder på PO.P till Liam!

    

Även jag fick tag på lite kläder; ett par bruna leggings, kort jeanskjol, tröja och ett par skor!

    

Bilder från tosselilla!

         < -----------  Patrik till vänster :)

Vi vann även 4 st gossedjur till Liam samt två godispåsar :) Lite tur ska man ha i spel!

Måste även visa baddjuret Liam fick av gudmor Kerstin i fredags :)



Patrik jobbar denna veckan med sen har han semester och Liam går bara på dagis tis-tor sen är vi lediga!

Nej nu ska jag ut och sola lite innan jag ska iväg och handla och hämta Liam!

Ha en bra dag i värmen!

Kommentarer
Postat av: Madelene :)

Hej gumman :)

Härliga bilder :)

Hur går det för er då?

Fortfarande lika dåligt eller ??

Håller mina tummar för er två ju :)

2009-06-30 @ 12:09:21
Postat av: Anna

Jag har saknat dina inlägg! Härliga badbilder på Liam.. Vi var å premiärbadade idag :) Hur går det med allt?

2009-06-30 @ 21:14:47
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Hanna

*svar:* hyllan i neos rum är köpt på ikea och heter expedit. vi har 2 x 4 "fack". man kan ha den både stående och liggandes. mycket praktiskt.



gud vilka underbara bilder! ^^ va avis jag blir på poolen nu, haha! ser lovely ut! och prinsen är ju så söt... hihi!

och vilken biff till gubbe du har (hade?)!



kram på er gumman!

2009-06-30 @ 21:23:40
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0