Tidigt :(

Idag vaknade Liam redan 5,20, han fick mat och ny blöja sen la jag honom igen och han somnade som vanligt, men när Patrik skulle gå vid 5,45 så vaknade Liam igen och vägrade somna om :( Nu är han på dagis och Patrik slutar vid middag. När vi hämtat Liam vid 14 så bär det av mot Väla och massa andra affärer :)

Igår var min mamma och syster här och busade med Liam, supertrevligt!

Var ju även på Af igår, träffade min coach och det gick super bra, han ska se om han kanske kan fixa en praktikplats till mig på smådjurskliniken eller någon annanstans, eller kanske rent av ett jobb :)

Skriver kanske mer ikväll om jag orkar.

På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch då det var tidigt speciellt när man inte själv behöver gå upp. Va skönt att allt gick bra på AF hoppas att du snart får ett jobb jag håller tummarna för dig.

2009-06-04 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0