Väla igen!

Jaha då har man varit på Väla igen! P sålde sitt PS3 igår så han skulle köpa sig ett nytt, blev X box samt två spel! Även Liam fick lite sakerså klart :p

Body och mössa från PO.P

Ny keps och gossedjur till sovstunden på dagis!

När jag hade lämnat Liam på dagis idag åkte jag ner till "Axel Larsson" för att kolla om dem hade ett par gummistävlar, men icke så nicke hade dem såna jag vill ha :( Anna jag vill ha dina :p Men jag hittade ett par skor till Liam så får se om vi köper dem imorgon, fick ju 500kr av Tina och Börje och dessa gick på 495kr så det blir ju bra!

Imorgon ska mäklaren komma hit...bläääääääääää!



Kommentarer
Postat av: Anna

Va typiskt! Du får helt enkelt leta vidare.. ;)

2009-06-16 @ 20:33:07
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

TACK! Mina kläder köpte jag på Kappahl! :) Jag får hoppas att han snart e frisk igen så han kan gå på dagis!

2009-06-17 @ 14:17:59
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0