Bästa mannen :)

Japps det är vad jag har, Liam vaknade vid 7,15, men Patrik var så snälla så han gick upp och tog honom och lät mig sova :)  Vid 8 snåret hörde jag Patrik på toa, så passade på att gå upp och kissa, då borstade han tänderna och sa att han och Liam skulle gå till CG och handla frukost till oss, men sov du vidaren en stund till.... åhhh min älskade sambo du är bäst ♥

Igår eftermiddag åkte vi en sväng till Väla, skulle kolla om dem fått in ett par byxor till Liam samt kolla efter ett spel till Wii:et, men inget fanns :( Blev iallafall ett par till jeansleggings till mig, älskar dem andra så mycket så köpte ett par gråa denna gången!

Ikväll blir det fläskfilé och potatisgratäng... mums :p

Hoppas ni haft en trevlig helg... Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0