BLODKORV MED BACON OCH LINGON :)

Igår åt Liam blodkorv med bacon och lingon med Patrik, då jag INTE äter det... blä, men vår stora kille gillade det :) Vi har haft tur för han äter precis ALLT, utom välling, men det är ju inget för stora killar :p

Idag händer nog inte mycket då vi fortfarande är sjuka :(

Liam har börjat stå själv mer och mer nu och har även försökt ta steg, men han trillar på ändan :)

Som sagt så har det inte hänt så mycket då vi ligger här snoriga och med hosta, men känns som det är på rätt håll så snart ska vi nog kunna hitta på en massa hyss igen :)

Vet det inte är helg, men jag sa faktiskt till Patrik igår att det får nog bli en pizza imorgon (idag) för jag orkar verkligen inte göra någon mat och för att göra någon mat måste jag ta mig till affären först, så nej det får bli lite skräpmat idag, vi åt ju aldrig någon pizza i helgen så det känns inte så dåligt!

Nej nu ska jag se vart Liam tog vägen, tror han är i hallen och busar!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med.. varför ska det bara ätas pizza på helgen? Det e ju till för när man inte pallar laga mat ;) Här hemma har vi pizzadag på söndagar ;) Krya på er!

2009-03-24 @ 20:12:53
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag e såå glad eftersom vi fick vårt förstahandsval.. Så han ska börja nu i maj.. Vilka dagis har ni satt upp då? Varför vill du byta? Men mitt tips är att ligga på å ringa hela tiden, det har vi gjort! Håller tummarna!

2009-03-25 @ 11:10:38
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Nilla

Gott med blodkorv!

2009-03-26 @ 07:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0