Massa saker!

Som ni säkert märkte funkade inte länken i förra inlägget, men skriv bara av den :)

Igår hade jag en jättejobbig dag med mina nässelutslag/nässelfeber, så enligt läkarens råd förra veckan ringde jag och bokade en ny tid, så kl. 11,50 skulle jag vara på vct. Redan kl. 8,30 ringde jag Patrik och sa att han var tvungen att komma hem då jag hade så otroligt ont i mina svullna händer, kl. 9 kom han, så han ringde tillbaks till sitt jobb då han kände det var inte lönt och åka tillbaks, men kl. 10,30 dök min mamma upp, så både Patrik och jag sa att då kunde han åka tillbaks till jobbet, så kunde mamma hjälpa mig med Liam :) Väl hos läkaren togs det massa med prover, som jag förhoppningsvis ska få reda på imorgon! Fick även utskrivit kortison som jag ska ta 6 tabletter/dag i 5 dagar! Redan imorse kände jag mig mycket bättre :)

Idag har jag och Liam varit och fikat med Nilla på kakboden, lika trevligt alltid... och snart ska även hon ha en lite bäbis, så jäkla kul :)

Träffade även Emy igår när mamma och jag var ute och gick, tyvärr ska dem flytta tillbaks till Uppsala om några månader, men vi sa att vi måste göra något kul tillsammans innan dem flyttar så det blir kanske till busfabriken eller något, vi får se :)

Mina planer är även att jag ska försöka börja simma varje fredags morgon innan Liams babysim, ska bli så skönt :)

Nej nu ska jag fixa lite här hemma medans Liam sover!

Tjingeling så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0