Ska försöka....

eftersom det är många som gärna vill att jag fortsätter skriva i min blogg så ska jag försöka fortsätta med det, jag slutade inte för att jag tyckte det var svårt och komma på vad jag ska skriva om, utan för att jag bara inte kände för det längre samt så känner jag att min tid inte räcker till till allt jag vill göra!

Idag har vi världens solsken ute, såååå HÄRLIGT, man blir riktigt glad i knoppen. Jag funderar på att gå ut och gå och sen åka en sväng till Väla... ja det är ett par veckor sen jag var där nu och jag har ett riktigt köp begär, samt så behöver Liam några byxor :)

Igår var jag hos läkaren igen med min nässelfeber/nässelutslag, dem tog lite fler prover, men jag fick veta att dem kan inte göra mer nu, normalt går detta bort på några dagar... men jag har haft det i ca 5 veckor nu och med min tur kommer jag ha det ett tag till ( man kan ha det upp till ett par år )! Tänk er att ni har typ flera tusen myggbett på hela kroppen och feber, sen ser det ju inte så kul ut heller med alla utslagen :( Som tur är så smittar det iallafall inte!

Annars så har det inte hänt så mycket, varit i parken med Liam. Han har börjat gå mycket mer nu så vi hoppas verkligen att han ska ta sina första steg själv snart :)

Ha en underbar dag i det fina soliga vädret!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch.. låter verkligen inget vidare med dina utslag/feber! Hoppas att det går åt rätt håll snart! För vår del blir det Väla ikväll, fick ju en massa presentkort så det kliar i fingrarna ;)

2009-03-17 @ 10:49:06
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0