SOL OCH VÄRME :)

Ja det har vi haft nu två dagar, såååå underbart :)

Igår var Liam och jag en sväng på Väla, men tycker det är ganska jobbigt att gå i butikerna med en barnvagn samt en busig pojke som ska dra i allt, så det blir nog att jag åker dit en dag själv sen så man kan kolla i lugn och ro! Fick iallafall tag på ett par byxor till Liam, skulle behöva fler, men tycker det är väldigt dåligt utbud just nu i butikerna, speciellt i stl. 86/92!


 Fram   Bak

Ojojoj nu ser jag att texten är blå, men jag vet inte hur den blev det eller hur jag tar bort det, så tyvärr får ni stå ut med det!

Idag var vi bara hemma på förmiddagen och busade, men på eftermiddagen tog vi en tur ut i det fina vädret. Ikväll har vi alla tre käkat taco!

Tänkte slänga in lite bilder på Liam, så håll till godo :)

     

  

Liam tycker det är så kul nu att hålla en i händerna så han får gå. Han har även nu börjat stå själv i ca 10 sekunder och tycker det är så kul för jag blir lite rädd att han ska slå sig, speciellt när han gör det i soffan!

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst har vi haft helt underbart väder! Jag tycker att det svåraste med kläder nu är att man måste byta avdelning.. nu passar ju inte "bebiskkläderna" längre så nu e det bara pojkkläder!

2009-03-18 @ 20:52:37
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0