VÅR?

Jag undrar om det är vår i luften för vi har haft så underbart väder ett par dagar nu och tydligen ska det bli ännu bättre imorgon! Har precis varit ute och gått en lång runda med Liam, var ju tvungen och inviga mina nya gympaskor... ja jag ska behålla dem :)

Igår blev det ingen grillning så vi ska ta det ikväll istället, men först ska jag ut och gå en till lång runda själv, har gett mig FAN på att gå ner lite nu!!!

Verkar som vagnen vi hämtade igår är sönder ( ska ringa och prata med dem) så jävla typiskt, man blir så jä..a less på allt! Testar dem inte vagnarna innan den säljer dem???

Jag har ju helt glömt att berätta (tror jag iallafall) jag var med på en blogg tävling (eller ganska många) och jag vann, så nästa vecka kommer det hem lite godis till mig/oss! Kan fortfarande inte fatta att just JAG vann!

Nu sover Liam middag så får passa på och göra lite här!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0