Besöksrekord :)

Så jäkla kul, jag hade besöksrekord igår :) Trodde att folk hade lessnat att läsa min blogg då jag inte skriver så ofta längre, men tji där fick jag!

Igår vid 10 tiden gick Liam och jag till Gläntan, skulle träffa Tina, Caroline och Isabelle där! Blev massa bus, men vi kollade även in lite kläder, men tyvärr hittade vi inget, men det behövs inte för Liam har så sjukt mycket kläder redan... psst men säg inget till Patrik :P

Idag åker vi ner till Kävlinge, min gamla hemby, ska träffa mormor och så ska jag klippa mig ( över 1 år sen sist ). Berättar mer sen och det kommer nog lite bilder också :)

Nu ska jag äta lite innan vi ska åka!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0