Dagis!?!

Så nu har Patrik och jag varit på samtal på dagis, känns lite si o så, vill verkligen inte lämna min lilla kille, fast jag vet han kommer ha superkul! Vi pratade på vägen hem om att vi ska kolla på Peter Lund, och se hur där e! Sen allt vi måste köpa nu med, regnkläder, stövlar, extra strumpor och byxor, ryggsäck, usch ja en farlig massa! Medans vi var där passade farmor Liam och det hade gått superbra, men han var helt slut när vi kom hem så jag fick lägga honom redan vid 11 idag :) Tack för hjälpen! Vid 11,30 kom Tina igen och med sig hade hon en gräsklippare till Liam... så ännu ett ljud vi ska störa oss på :) Men tusen tack ändå, Liam kommer gilla den! Usch nu sitter jag här och bara funderar och tänker på hur allt ska bli med dagis och vilka tider vi ska ha, om han ska sova där eller inte! Patrik vill han ska vara där 3 dagar i veckan i 5 timmar och då ska han sova där isåfall, men jag tror inte han kommer till att kunna sova där så vi får se! Sen känner jag lite oro med eftersom han ska gå med barn som är upp till 4 år och vi såg även massa saker (små saker) som han kan stoppa i munnen och vår lilla kille älskar ju att stoppa allt i munnen så jag är lite orolig, men men det löser väl sig!



Vi får se om vi åker till hbg och väla idag när Patrik slutar för behöver handla en del saker nu ju samt så ska vi köpa en skrivare, efterom jag måste skriva ut mina ansökningar. Sen har vi även börjat planera vårt plank som vi ska börja med snart in till grannarna!

Nej nu ska jag käka lite innan Liam vaknar!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0