Ensam hemma :(

Japp då sitter man här själv efter att ha lämnat Liam själv på dagis, kom en och annan tår när man gick därifrån, inte från Liam utan från mig, usch det är så sjukt jobbigt att lämna min lilla älsklings plutt. Han såg lite fundersam ut när jag gick, men han stod så fint vid grinden och vinkade!
 
GUD VAD JAG ÄLSKAR HONOM!
Det gör så ont i mitt hjärta, så mycket älskar jag honom.

Hoppas denna timmen går fort så jag kan hämta hem honom igen. Jag vet det är nyttigt för honom att vara där och allt det, sen är det även skönt för mig att få lite tid för mig själv, men kan ändå inte hjälpa att känna ångesten av att vara ifrån honom!

Kan inte fatta att Liam blev 15 månader igår redan, inte längesen han låg i min stora mage :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du inte längtade ihjäl dig idag.. Hade det gått bra??

2009-05-14 @ 20:13:49
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0