Ortopeden!

Idag var vi så hos ortopeden med Liam om hans fötter, men läkaren sa att hon trodde inte det var någon fara utan han kommer växa ifrån det :) Känns väldigt skönt att ha kollat upp det iallafall, eftersom jag har själv problem fötter!

Idag kom även farmor förbi en sväng med en ny solhatt till honom eftersom dem ville att han skulle ha det på dagis! ( kommer bild på den)

Liam fick även ett stort paket häromdagen av min mamma, hans mormor med massa fina kläder, dock var det fel stl. så innan jag visar dem tänkte jag se om jag kan byta stl.

Imorgon ska Liam och jag kanskke med farmor, Caroline och Isabelle till Gläntan och se om man kan hitta lite kläder där, sen blir det nog lite bus med :)

Nej nu ska jag kolla lite tv.

M du ska veta att jag tänker på er hela tiden,  jag finns här det vet du!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att ni fick ett positivt besked! Rönnen var jag å vikarierade på i nästan ett halvår innan jag började på Iittala.. men då jobbade där ingen Britt..

2009-05-06 @ 20:40:12
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag vet att där jobbar en som heter Britt-Marie men kallas för Bitte. Hon var fröken när jag gick på dagis :) Gissar att hon e i 50 års åldern eller nått! Sängen blev verkligen toppen! Jag e såå nöjd!

2009-05-07 @ 20:47:37
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0