:p

Kom inte på någon bättre rubrik :)

Idag lämnade jag Liam på dagis kl. 9 och idag ska han även sova där för första gången, får väl se hur det går :) Patrik ska hämta honom kl. 14 om dem inte ringer innan. Kl. 13 ska jag på info möte på arbetsförmedlingen... blääää!

Har inte så mycket mer att skriva, så får bli ett kort inlägg!

Tänkte bara passa på att säga till er alla som sagt att jag ska åka iväg till Thailand ändå, utan Patrik! Det kommer jag inte göra för vill inte åka utan honom och/eller Liam och nej jag åker inte med Liam själv, fast jag har både min mamma och syster där så kommer det bli för mycket för mig att ha ansvaret för honom själv. Och ni som undrar, Patrik sa direkt till mig att jag skulle åka så det handlar inte om att jag inte fick!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0