Sista lediga....

pappa och mammadagen, ja det hade vi igår!

Patrik och jag lämnade Liam på dagis igår kl. 9,45, sen gick vi en runda själva i Höganäs, kollade skor på Axel Larsson och på Inside kollade vi lite kläder, vi gick och gick tills kl. var 11,15 då vi skulle hämta hem vår lilla plutt igen, och som vanligt hade han varit superduktig :) På måndag ska han gå mellan 9,30-12,30, tisdag 9,15-12,30 ska även dessa dagar vara med och äta och på onsdag ska han vara där mellan 9,00-14,00 och då ska han både äta och sova där, får väl se hur det går! På eftermiddagen åkte vi en sväng till Hyllinge, jag bytade lite kläder på Lindex sen gick vi och kollade lite smått och gott. På kvällen hade vi det bara mysigt med lite gott att dricka!

      Brun  Blå  Allt detta köpte jag/vi till honom :)

         2st vatten pistoler :) Allt detta samt ett fotbollsmål och en fotboll fick han av mamma/ mormor!

Han ska även få en gunga, rutchkana och en "hylla" av mamma/ mormor!

Kom även på att ni inte sett dem nya mokasinerna mamma köpt till honom ( vi betalar hälften och mamma hälften )!

 Från PO.P :)

Idag skulle vi åkt till Kaprup och matat ankorna, men Liam sov till 9,20 och när jag skulle ge honom sin gröt ville han knappt ha, och jag märkte han var ovanligt lugn och gnällig samt så ville han bara sitta i mitt knä, kände då att han var super varm, tog tempen och den visade 39,5 så han fick lite panodil och nu sover han. Vi skulle varit hos Tina och Börje ikväll och grillat, men vi vill inte dra iväg Liam så vi sa att vi får ställa in det eller så får dem komma hit och grilla istället, vi får se vilket det blir. Nu är Patrik iväg och handlar lite, vi tänkte göra lite varma mackor till lunch :p

I torsdags efter middag kom gudmor kerstin på besök och med sig hade hon en lite koja till Liam :)



Höres :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Massa fina kläder! Det behövs ju en del till dagis ;)

2009-05-16 @ 19:32:54
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0