SJUKA :(

Usch har inte så mycket att skriva eftersom Liam och jag har/är mega sjuka... feber, förkylning och hosta! Känns så tråkigt, Liam har knappt varit sjuk sen han föddes och så fort vi satte fötterna innanför dagis dörrar så blev han sjuk ( jag vet att dem blir sjuka lätt på dagis, men håll barnen för f-n hemma om dem är sjuka ). Igår hade jag 39 graders feber... blä! Har även fått byta sängkläder och kläder på Liam ett antal gånger, in i duschen med honom :( I går fredags vaknade han vid 3,30 och hade bajsat ner hela sig själv och sängen, blev inte mycket mer sovande den natten, sen när Patrik åkte till jobb kl. 6 satt jag med Liam i min famn och bara tröstade honom ( ni som känner Liam vet att han sitter aldrig still annars ) han somnade till ett par gånger, men sov inte mer än max 10 min i sträck, försökte ge honom gröt, flaska och burkmat men han ville inte ha något alls, så jag satt med honom så tills Patrik kom hem vid 11,30.. phu! Verkar som Liam är lite på bättringsvägen nu iallafall, men jag fick lägga honom redan kl. 10 idag så han sover middag redan! Patrik är iväg och jobbar, han har joren i en vecka nu :(

Oj blev mest en massa klagande, men så är det när man är sjuk, och inte kan göra så mycket saker!

Idag så gifter sig M & M ( Nellies föräldrar ) jag hoppas ni får en oförglömlig och underbar dag, det är ni om någon värda!

Ska även passa på att gratta Gittan som fylde år igår... hoppas du fick en underbar dag! GRATTIS!

Nej nu ska jag slänga mig på soffan ett tag!

Hörs när jag är bättre!

Kommentarer
Postat av: Madelene :)

Tack så mycket :)

2009-05-23 @ 11:00:47
Postat av: Anna

Men usch då.. Låter ju inget vidare! Krya på er å hoppas att det snart är över! Här hemma e vi "bara" förkylda men det räcker...

2009-05-23 @ 15:44:01
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0