Trött!

Nu äntligen sover Liam, eftersom han och jag var iväg och träffade min mamma så fick han inte sova som han brukar och han vägrar ju sova i vagnen, så idag har han sovit typ 30 min!

Tyvärr fick jag inte handlat så mycket idag för Liam var ganska så omedgörlig, men fick tag på en kudde och två örngott.

Av mamma/mormor fick Liam lite saker, en lampa, en matskål med sked, pipmugg samt ett set med linne och shorts, han hade fått ännu mer men har man redan allt i klädväg är det svårt och hitta något när dem inte fått in något nytt!

  

Liam fick även 4 st tavlor och en tuggumiautomat + 2st refil med tuggumi av mamma/mormor.

     

Jag bara ÄLSKAR Nalle Puh, jag skulle aldrig få för mig att köpa "cars" eller "spindelmannen" eller något liknande till Liam, men vill han ha det sen när han själv kan välja så klart han får det, men nu är han ju inte lite mer än ett år och då tycker jag det passar med Nalle Puh :)

Vi har även ringt och lagt undan en pool på 7000 liter som vi ska åka och hämta imorgon :)

På lördag ska jag åka ner till min mormor och morfars hus och hjälpa min mamma med en loppis som vi ska ha där eftersom deras hus är sålt!

Nu blir det soffan och tv:n ett tag!

Tjena moss ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, ny design igen! Härligt! Vi var åsså en sväng på Väla idag men jag pallar verkligen inte gå där nu när jag jobbar. Soffan e flera gånger bättre ;) Tuff tuggummiautomat :)

2009-05-28 @ 20:32:22
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Hanna

ny design igen?? hehe... =)

jag älskar kappahls barnavdelning, finns massa mer saker jag vill ha! men man får hejda sig ibland! ^^



30%?? attans bananer, det fick inte jag! =(

har du hunnit testa den? hiss eller diss?? kram kram

2009-05-28 @ 22:31:25
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0